Interessegebieden

Food for thought

De combinatie van inspiratie en verantwoordelijkheid
Eten verbindt. Eten is een manier om een brug te slaan tussen mensen, landen en culturen. En eten heeft grote impact op ons welzijn. Wij geloven in de preventieve rol van voeding en willen daaraan een positieve bijdrage bieden. Zo zitten we met diverse partijen om de tafel over de voedseltransitie, over duurzaamheid en ketenverantwoordelijk – en nemen we ook zelf initiatieven hierin.

Shaping identities

The value of a unique identity
Organisaties zijn continu op zoek naar onderscheidend vermogen. Vaak zoeken ze dit in hun product of dienst of in de prijs. Maar wat echt onderscheidend is, is wie je bent en wat je drijft. Maatschappelijke betrokkenheid speelt hierbij een belangrijke rol. Sterke merken onderscheiden zich door de impact op hun omgeving. Door duidelijk naar buiten te brengen wat ze doen en waarom. Een heldere propositie en een sterke positionering zijn daarbij van het grootste belang.

Vastgoed en stedelijke ontwikkeling

De aantrekkingskracht van eigenheid
Deze tijd vraagt om een integrale aanpak; naast branding en communicatie kunnen wij meedenken in stedenbouwkundige oplossingen, bewonersparticipatie, architecten keuzes, concepting, programmering. Dat maakt Mattmo een unieke speler in deze sector.

Reporting to Stakeholders

Een jaarverslag op maat dat relevant is voor stakeholders
Hoe stuurt u op een geïntegreerde manier uw onderneming zodat u relevant blijft in de markt en bestaansrecht behoudt in de keten? Hoe communiceert u dit naar uw stakeholders en omgeving?