Mattmo Creative is een strategisch communicatie- en designbureau, dat zich inzet voor duurzame merken, betekenisvolle producten en een vitale samenleving. Als cultuur- en identiteitenbouwers doen we dit door nieuwe…
→Mattmo zoekt een Branding & Communicatiemanager
Actueel
Campagne en PR-plan Kvarøy Zalm Fish Tales
Oprichter van Fish Tales Bart van Olphen is al jaren een voorvechter om duurzame vis op het bord van de consument te krijgen. Met zijn bedrijf Fish Tales maakt hij deze missie waar. Mattmo ontwikkelde de campagne voor…
→Campagne en PR-plan Kvarøy Zalm Fish Tales
Branding en design bidbook nieuwe Sporthallen Zuid
Sporthallen Zuid voldoet niet meer aan de eisen van deze tijd en krijgt een nieuw onderkomen vlakbij de huidige locatie. Het nieuwe gebouw geeft kansen om meerdere ambities te verwezenlijken. Mattmo verzorgde de…
→Branding en design bidbook nieuwe Sporthallen Zuid
Mattmo te gast bij Designers Inc.
“Mattmo Creative heeft een bijzondere positie in het creatieve landschap als interdisciplinair strategisch communicatie- en designbureau. Eigenlijk past ‘creatieve systeemveranderaar’ beter bij deze voorloper op het gebied van verandering. De pioniers van het bureau hadden als een van de eersten ook een vestiging in China en integraal en media-onafhankelijk denken was onderdeel van hun dagelijkse praktijk, lang voor anderen dat deden.”
Designers Inc. met Mattmo Creative
CSRD: hoe hebben we samen impact?
De Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD) is een richtlijn die door de Europese Commissie is aangenomen in april 2021. Deze richtlijn verplicht organisaties te rapporteren over de milieu impact en de sociale…
→CSRD: hoe hebben we samen impact?
In beweging brengen door meten en weten
Een communicatiekompas als leidraad voor het handelen van uw organisatie met meetbare doelen. een kompas voor de interne communicatie en employer-branding dat de basis vormt voor de externe communicatie naar klanten,…
→In beweging brengen door meten en weten
Van brand statement tot stakeholderactivatie
De purpose van je organisatie krijgt pas echt betekenis als stakeholders worden betrokken. Daarbij gaat het niet alleen om het creëren (storymaking) en vertellen van je verhaal (storytelling), maar ook om het activeren…
→Van brand statement tot stakeholderactivatie
Tegenstelling in Noorwegen: aquafarming versus de new nordic cuisine
Onlangs gaven Monique Mulder en Paul van Ravestein als gastdocent een lezing en workshop aan designstudenten van de Universiteit van Bergen, Noorwegen. Thematiek: de inzet van creativiteit voor food. Ze grepen de kans om…
→Tegenstelling in Noorwegen: aquafarming versus de new nordic cuisine
SRO zet mensen in beweging
SRO biedt de totaaloplossing voor gemeentelijk vastgoed. Zo bieden zij duurzaam beheer en onderhoud, exploitatie en sport-services voor optimaal maatschappelijk rendement. Door sportstimulering dragen zij ook bij aan…
→SRO zet mensen in beweging